Veliki vrh (1944m), Korenščica (1764m)

Wednesday , 3, February 2021 Leave a comment

This image has an empty alt attribute; its file name is IMG_5153-940x627.jpg

Struška je pogorje med Stolom in Golico, njen najvišji vrh, Veliki vrh pa naš današnji cilj. Do letos smo neupravičeno zapostavljali vrhove med Jesenicami in Kranjsko Goro. Pravega odgovora, zakaj je temu tako, enostano ne najdem. Smo se pa vsi udeleženci včerajšnje ture strinjali, da v bodoče to popravimo.

This image has an empty alt attribute; its file name is IMG_5135-940x627.jpg

Kadar je z nami Uroš, je vsa logistika na njegovih plečih. Zanesljivo nas kljub manjšim spodrsljajem vedno pripelje do cilja. Običajno vedno preberem vse kar najdem o turi v svoji ne več tako skromni knjižnici. Ko pa imam Uroša, me zanima samo kje se dobimo. Tokrat je to Dom v Pristavi. Z nama še oseba iz bohinjske kotline.  Ki nič kaj kolegialno izkorišča najine usluge in skrivnosti, ki jih rade volje deliva z njim, medtem ko sam skriva svoje bohinjske ture kot zlato.  This image has an empty alt attribute; its file name is IMG_5143-940x627.jpg

Pot do Pustega rovta vodi po zložni cesti. Nekje sicer zgrešimo, vendar Uroš hitro ugotovi napako. Nihče se ne razburja, saj smo le v hribih, kjer spričo opojne beline, v smetano oblečenih dreves vsak dodaten korak pomeni dodano vrednost. Uroš in Roman kramljata, sam pa robantim za njima. Vedno sem zadolžen za fotografijo. Vedno mi na koncu rečeta naj pošljem fotografije. Ko pa je potrebno odšteti nekaj evrov, da bi se oblekla v bolj žive barve, ter da bi kdaj malenkost počakala, ne pa du ju slikam vedno v teku, ter obvezno v hrbet, tega pa ne slišita. Kaj mi pomaga stativ, ter trije fotoaparati, ko pa objekti bežijo pred mano. Nemogoči pogoji za delo.

This image has an empty alt attribute; its file name is f1-940x627.jpg

Hitro smo na Pustem rovtu. Ki poleti zgleda pusto, pozimi pa ravno obratno. Tu naju z Romanom premami nek vrh, na katerega bi rada, saj je tako blizu. Kot običajno sledi glasovanje, z Romanom za, Uroš proti. 2:1 za neznani vrh, vendar ker smo v Sloveniji, te dva glasova enostavno nista dovolj, zato nadaljujemo tako kot je odločil premier. Še dober kilometer ceste. Vmes si na levi ogledujemo spust s Korenščice, ki nas čaka na koncu. Kar strmo zgleda od spodaj.

This image has an empty alt attribute; its file name is IMG_5170-940x627.jpg

This image has an empty alt attribute; its file name is i2-940x627.jpg

Na Belski planini si vzamemo nekaj minut. Do sem smo prehodili kar 6,5km. Kar veliko, seveda se potem, ko bo sneg skopnel, lahko pripeljemo višje. Od vrha nas loči še nekaj dolinic. Meni osebno je del Karavank močno podoben delu Poljuke desno od Viševnika. In logično, ker mi je tam tako lepo, mi je tudi tukaj. Na vrhu piha. Pa je vseeno lepo, malce mi je v napoto le kovinska škatla radioamaterjev. Ter še malo manj Uroševo priganjanje.

This image has an empty alt attribute; its file name is f3-940x627.jpg

This image has an empty alt attribute; its file name is IMG_5235-001.jpg

This image has an empty alt attribute; its file name is i1-1-940x627.jpg

This image has an empty alt attribute; its file name is f4-940x627.jpg

Spust do Belske planine vrhunski. Kljub mojim težavam z okovjem v polni meri uživam. Namreč, dan poprej sem si na okovje nadel nove zavore. Sedaj pa si ne morem zapeti pancerjev. Vsake toliko časa se mi pancer odpre, seveda sledi padec. Dva kar neugodna. Še bolj pa to vpliva na sigurnost. Noben zavoj ne vem ali bo prijelo ali ne. Z Romanom se lotiva popravila, Ljubljančana ni nikjer več, pa ravno sedaj, ko bi ga najbolj potrebovala. Smuka tu je bila res dobra. Pršič, sicer ne več tisti avstrijski, ampak še vedno ugoden. Prav tako je celotna pot od avta do sem in nazaj, seveda po isti poti, varna in tako omogoča smuko tudi v bolj neugodnih razmerah.

This image has an empty alt attribute; its file name is f5-940x627.jpg

Od Belske planine nas do vrha Korenščice vodi dolinica in kar prehitro se konča še zadnji vzpon. Tudi tukaj je spust nazaj do Belske planine varen. Sami pa se spustimo po drugi strani naravnost proti Pustemu rovtu. Kar strmo, peljemo čimbolj ob robu. Tudi tu je smuka še vedno odlična. Potem pa se skozi gozd razmere drastično poslabšajo. Vse ojuženo. Seveda se da normalno peljati, ni pa nekega užitka. Sploh meni ne, saj se mi smuči še nekajkrat odpnejo. Za konec nas čaka še nekaj kilometrov ceste. Ki je običajno dokaj nadležen zaključek. Danes pa vožnja po cesti deluje sproščujoče. Dokaj položno, tako da se vsi počutimo kot da smo na masaži. Vsekakor se kmalu vrnemo.